13/7 Bollnäs

Istället för att åka hem med dom andra efter fiskeresan så tänkte jag slå två flugor i en smäll och hälsa på Jonny och Simone i bollnäs. Fredrik ville haka på och se den vackra naturen i bollnäs så Simone, Mikaela å Lina kom och hämtade oss på Ljusnefors Campingen på lördags natten. Jag och fredrik åkte med hem till simone och sov där . Tack så mkt för gästfridheten gumman ;) och din mammas säng va jävligt skön måste ja säga! haha ^^
På söndagen drog vi å träffa jonny  sen drog vi allihopa hem till simones pappa och bokade buss hem till sthlm och uppsala. Det blev lite struligt för jag klickade fel och råkade beställa 2 biljetter till uppsala. Fredrik skulle dit men jag skulle ju vidare till sthlm! Trodde det va kört och att jag skulle bli tvungen å kliva där ja me. Så jag försökte få tag på bussbolaget men dom hade inte telefontid på helgerna och avbeställning på internet skulle tydligen ske ett dygn innan och vi skulle ju åka om några timmar!
Jag va riktigt nervös på bussen ett tag. Men det löste sig, jag chansade att satt kvar lite nedsjunken i sätet när Fredrik klev av i Uppsala, busschaffisen såg mig aldrig så han sa ingenting som tur va =) jag kom hem i tryggt förvar! =)


När jag kom hem på kvällen stod mamma i köket o brassa käk till mig eftersom jag ringde och sa att jag va hungrig
Mamma du är bäst, bacon o ägg. MUMS!

Kommentarer
Postat av: simone

var så lite så! :) ja eller hur, mammas säng är den skönaste i världen! ;D

2008-08-03 @ 23:41:08
Postat av: sebbe is in the Garage

TOTTE DIN MAMMA ÄR ALLA KILLARS DRÖM

2008-08-04 @ 00:42:38
Postat av: TOTTE

de vet du sebbe ;)

2008-08-12 @ 00:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0