23/7 Kusinerna hälsar på

Kusinerna från Linköping kom förbi och hälsade på! (:
Erica, Victor, Ronja och Elisabeth, eller Bletablath som ja kalla na' när jag var liten!! (: de kallar jag henne fortfarande haha. Det tycker hon är så roligt ;) Hon sa att hon mindes en mening som jag sagt till henne när ja va liten..
Hon berättade att hon hade stått å sminkat sig och så hade jag krypit in i rummet och frågat:
Totte: vad gör du för något?
Bletablath: jag sminkar mig.
Totte: varför gör du det?
Bletablath: för att bli snygg.
Totte: du behöver inte göra det, du är redan så snygg!

hahaha, notera att jag typ va 5-6 bast då, en riktig liten charmör redan då ^^

Dom stannar i 4 dagar och eftersom mamma redan haft sin semester och jobbar på dagarna nu så kommer jag få nöjet att vara med dom för mig själv hela dagarna =D bara mysa, och se till så dom inte får tråkigt...! =)


...ser han uttråkad ut kanske? ;)

Dag 2 bestämde jag att vi alla skulle iväg och bada. Daniel, millans kille var hemma idag från jobbet så han hakade.
Jag visste inte riktigt vilket bad jag skulle välja. Hmm jag tänkte att ekilla är ju fint, men en bit bort. Och privat badet vid Fånäs är ju oxå helt ok, fast litet. Jag ville att dom skulle se ett riktigt bad så jag tog beslutet att åka till Kalmarsand badstrand. Nära, lagom stort ,och mkt barnfamiljer. PERFEKT för dom små, ronya och lilla victor!
 


Gud vilken energi ungarna har! så underbara :D dom klättrar och myser med en hela tiden hihi.
Vi låg en hel dag på stranden, mitt under solgasset, man blir bra seg av det. men inte dom inte!
dom hade kottkrig och grejer med mig och daniel samtidigt som vi knappt orkade röra en fena i värmen.
Sen när vi kom hem blev dom bara ännu vildare typ. haha.



LIIP =P

Erica & Bletablath, TACK för 4 kanon härliga dagar! Tråkigt dock att vi ej ses oftare..
Erica, du har 2 helt fantastiska barn.
Kram på er allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0