29/7 Bollnäs


Jag körde till bollnäs igen och stannade från måndag till torsdag.


1 timme från bollnäs hade en lastbil full med timmerstockar kolapsat och tappat massa träd på vägen, så det var stopp ett bra tag. Fick ringa massa folk som fick stå ut med att hålla mig sysselsatt ^^

När jag kommit fram till jonnys farsas lägenhet åkte jag, simone och jonny å badade vid en fors, det var skit härligt (:
Ballt med strömmarna, man slängdes runt som en liten vante haha.


Kväll två festade vi hemma med Matte, Andrea, Fanny, Sarah & Nicklas.
Det blev lite tokigt i mitten av festen när Andrea, helt bestämd, fick för sig att hon skulle köra hem på moppen =P Hon hade tydligen lovat sin pappa att sova hemma den natten så det gick inte att övertala henne till att inte sätta sig på moppen full som en kastrull. haha! Man var lite halv nojjig när hon brassade iväg i full kareta ut i mörkret på sin trimmade DT.
Men efter 10 minuter fick jag ett sms av henne så då visste jag att hon överlevt iaf. hehe

Nån timma senare hade Fanny deckat i jonnys säng, så resten av oss drog ut på Tranan, bollnäs enda krog! hehe. Vi var där tills dom stängde sen hittade inte vi jonny och matte, så sarah ringde honom och då hade dom redan börjat gå hemmåt eftersom dom inte hittat oss. jag hade inge batteri på mobilen heller. Sarah skulle sova hemma hos sig och erbjöd mig att sova hemma hos henne eftersom jonny och dom redan börjat gå. Men jag var helt inställd sen tidigare på att jag skulle äta på Max efter krogen. Varken jonny, sarah eller matte pallade vänta på mig. jag sa att dom kunde gå hem och att jag hittade själv =D det var värsta långa kön på max men jag gav mig inte, jag skulle ha min mat! efter kanske en 30 minuters kö fick jag äntligen käket. Tog det i en påse och började min vandring helt ensam!

Först stannade jag vid en parkbänk och käkade upp hälften, sen stannade jag vid en kyrkogård och deckade där i nån halvtimma. HAHA^^ sen vakna ja, käkade upp det sista, och forsatte hem till jonny. När jag kom hem vid undefär 5 på morgonen såg jag att soffan va upptagen av matte så jag la mig på golvet med en kudde ist. sov där i några timmar, vaknade upp me världens ryggvärk så jag hade inget mer val än att lägga mig i soffan me matte ändå och sova de sista timmarna innan jag gick upp ;D
 





Jag och jonny spenderade alla dagstimmarna under dessa 4 dagar på badet vid forsen, och ägnade kvällarna åt att festa. Både på krogen och hemma. Det är riktigt härligt i bollnäs. Kommer upp snart igen! (:

Kommentarer
Postat av: simone

smygbild du fick med på mig där då! haha!

2008-08-07 @ 23:06:28
Postat av: TOTTE

kunde bara motstå den fina utsikten =P

2008-08-12 @ 04:15:31
Postat av: simone

haha, jaså ;D ja bollnäs är bra, kom upp igen snart! (:

2008-08-12 @ 13:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0