20/6 MIDSOMMAR PAARTEEEY

Hej hopp!! efterlängtade midsommar har äntligen kommit och vi firar som vanligt på mitt landställe, börjar bli lite av en tradition,  3e året i rad ^^ och det blir bara fler och fler folk för varje år. I år kom det 27 st. =) allihopa mkt trevliga.
Började dan runt 9.00 med god dricka, städning och lite spark med boll på tomten.
efter 12 nångång började resten av folket rulla in. sakta men säkert. ;)



Det blev party ganska så direkt när de första bilarna rullat in! Alla var taggade till max och på kvällen var det minst lika bra drag med marschmallows krig, fotbollsturnering, pilkastning och frågesporter! =)
jag hade skit sköj!!
dessutom käkade vi alla grillat till middag och det blev utsökt vill jag lova!  grillar kungen totte ^^
haha jag talar faan inte om vilken tid ja däcka! fyfan. pinsamt. först av 27 st... ^^ men faen! man ska aldrig ångra sig eller tänka tillbaka dagen efter. de e bara skratta åt de och se fram emot nästa fylla ist! Nya budord från REGIII!! haha ^^


Kommentarer
Postat av: sebbmeister

Tottes landställe= Där ölglasen alltid står tomma och där tjejerna alltid är kåta=) ist fucking PARADISE

2008-08-04 @ 00:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0