27/6 skön dag på jobbet

Fick jobba me chefen idag och i många fall och i de flesta företag betyder det oftast mkt slit o släp. men inte för mig inte!
Vi tog 1 timmes sovmorgon och begav oss iväg till Åkersberga för att inspektera några grabbars jobb,  vi va där vid 8-tiden och stannade 1 timme. efter det körde vi till Bergshamra för att titta på ytterligare ett jobb några anställda jobbat med. Nu var klockan 10 å ja hade ännu inte behövt göra nånting ;) Vi åkte därifrån efter nån timme igen och siktade på Norrtälje där VI skulle jobba. ^^  När vi kom dit tänkte jag för mig själv, Gud nu kommer jag väll få slita arslet av mig eftersom det varit så slappt hela dan! men ihelvete heller..
Mina uppgifter var att sätta upp nya stuprännor och leda ut dem till tomtgränsen och att skotta ut grus runt huset. Det var en  sommarstuga och jag trivdes skit bra den eftermiddagen må jag säga, för tanten som bodde där bjöd på öl och mackor ;D

Vi gjorde klart allt och var redo att sticka igen efter 3 timmar bara. Kimmo blev skit nöjd så han ville fira lite så vi tog oss in till Norrtälje stad och satte oss på en uteservering och drack mer öl. Efter det drog vi in på bolaget och köpte lite dricka som vi hade till hemfärden ^^ färdkost ;) väl hemma i bålsta igen satte vi oss på en till uteservering och fortsatte ^^

soft jobbdag om jag får säga de själv!


                                    E18 me firmabilen

PEACE OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0