4/7 mysfest o krök!

Vilken underbaar dag!! Solsken, kylen full me dricka, grillning och det trevligaste sällskapet så går å hitta..
kan det bli mkt bättre? :)



Jag styrde upp festen hemma hos mor min eftersom hon fortfarande var iväg o seglade
Tänkte ju att vi måste utnyttja läget lite^^

Jag, simone, didde, tobbe, günter, jonny, peppe, daniel, julia, paulina, netto, millan, millans daniel, vicko, sandra o vivvi vare som hade vägarna förbi mi casa denna dag ^^

Simone, du var väll ändå den som hade den största vägen förbi?? haha ^^ fyfan, finfrämmande ifrån bollnäs. de må jag säga :) inte varje dag de inte!


måste bara notera en sak!!
hur sliten jag än ser ut å vara så är bilen ett skådespel! =P



Millan kunde dock inte stanna hela natten eftersom hon åker till spanien imorgon bitti =( =( =( saknar dig redan älsk..
men jag vet att du kommer ha det fett najs där nere! och lova att du badar och solar för mig oxå!

"SAKNAR DIG REDAN ÄLSK"

..and for the rest, PEACE OUT EVERYBODY!

Kommentarer
Postat av: simone

nej det är ju inte varje dag man hamnar i bålsta! ;D haha. (:

2008-07-17 @ 00:27:54
URL: http://simonesoderqvist.blogg.se/
Postat av: netto

WOHO! tillochmed jag fick vara med på ett hörn! ;D

2008-08-12 @ 01:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0