7/6 Enköping

Drog på Stadsfesten me jeppe sebbe pehrsson günter o wiman men innan förkrökade vi hemma hos min mamma.
Mamma satt me oss o drack öl och hon sen försvann hon in i köket kom ut me värsta brickan full me smörgåsar till alla, haha. älska mamma ^^
Jag och wiman fick i oss ett flak öl tillsammans på 2 timmar så jorå, så vi va väll på G!
Vi alla grabbar tog bussen mot enköping klockan halv 7. Och man kan väll säga att festen fortsatte där i bussen. jeppe hade med sig högtalare till ipoden som vi alla satt och digga till o körde allsång. fick me oss en del av dom andra som oxå satt där i bussen :P med andra ord kom dom där små jävla högtalarna till pass. haha tack ipod, och tack jeppe! ^^
Günter till busschaffisen: "PISS PAUS I ÖVERGRAN!" 
... så mkt mer behöver jag nog inte säga om den trippen^^ vi kom iaf fram tillslut.

Väl framme i Enköping drog vi till grillen och käkade direkt sen satte vi oss i en park och drack upp det sista vi hade.
Vi satt oxå på O'learys en stund innan vi drog på statsfesten.
 När vi väl kom in sen på stadsfesten vid kanske 8-9 tiden var det fullt drag me live artister och hela fadderuttan.
Vi dansade och jag och günter körde några tequila race haha ^^

Artister på scen:
KEN
The Poodles
och RENEGADE FIVE! ouff va grymma dom va me låtarna "Running thru your veins"  &  "Shadows"...

Jag åkte hem med Günter runt 2-3 på natten när hans flickvän kom och hämtade oss. De andra tog taxi lite senare...

TACK GRABBAR FÖR EN KANON KVÄLL =)









Kommentarer
Postat av: Jennifer

Kanske dags att skaffa ett jobb snart? eller jobbar du?

2008-06-10 @ 18:47:50
Postat av: Jeppe

Tack själv totte ;D

2008-06-12 @ 22:53:16
Postat av: TOTTE

jo jennifer jag jobbar som fan haha, hade inte haft råd me all boost annars?? ;p

2008-06-12 @ 22:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0