29/5 Gnesta

Jag har nu bott i gnesta i 2 veckor hemma hos Madde för dom har fått en ny hund, lilla Enya.
VÄRLDENS URGULLIGASTE AMSTAFF!
Dom behövde någon som tog hand om deras 2 hundar under tiden Madde fortfarande gick i skolan. Men eftersom det inte va så lång tid kvar till maddes student så hade hon inte så värst mycket o göra i skolan så ibland kom det dagar då hon bara va i skolan i 2 timmar, och ibland dagar hon var helt ledig. Så vi hitta på massa kuliga saker o göra! till exempel drog med oss matsäck & filt och drog iväg på utflykter med lilla hundvalpen. så sjukt många som kom fram o ville klappa den lilla sötvalpen hela tiden, shit asså!  =D
Jag har oxå investerat i en ny vattenpipa som är så grymt jävla fiin <3 med hjälp av den fick man några till dar att gå ^^
Det har absolut inte gått någon nöd på mig, det har varit två riktiga chill veckor... Man låg för det mesta o gosade med Enya, i soffan eller ute på en filt i gräset! så underbart. Och för att inte glömma deras andra hund Sander som är två år gammal, världens sötaste pittbull/amstaff/boxer, han har inte känt sig ensam heller kan jag lova =D




Kommentarer
Postat av: Anonym

så jävla söt hund! ^^

2008-06-12 @ 18:04:18
URL: http://simonesoderqvist.blogg.se/
Postat av: E

Riktig söting!

2008-06-16 @ 16:38:22
URL: http://ewwsan.blogg.se/
Postat av: Joss

guuuu' vilken gullig! <3<3<3

2008-06-29 @ 17:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0