fixdag o chillkväll

Nu sitter ja här flera månader efter sista blogginlägget. haha! Kan tala om för er att de inte beror på att de inte funnits något att berätta, utan tvärt om. De har vart så mkt att de ej funnits tid eller ork att skriva.

Men nu är jag tillbaka på banan för att stanna, de har som sagt hänt en hel del sen sist och det är så pass mkt att jag inte vet var jag ska börja.
Därför tänkte jag inte göra de heller =) ni som står mig närmst nu vet vad jag menar vilket betyder att ni är dom enda som behöver veta.

HAR SKAFFAT HUND! En svartvit Staffordshire Bullterrier, han är renrasig och vi döpte honom till Gibson. Han passar grymt fint in i det svartvita färgtemat och möblemanget här hemma^^ HAHA (och nej de var inte anledningen till att vi skaffade honom) måste ju ha nån som vaktar mitt mansion!
Han är nu ca 12 veckor och har alltså bott här i 4, växer så de knakar. Måste vara ärlig nu, JAG HAR ALDRIG NÅGONSIN sett en så gudomligt fin liten hundis.



Nu halvligger ja i soffan efter en lång dag med städning och fix i lyan, Gibson ligger på min mage o drömmer om något, så gullig.
Om ungefär 1 timme kommer min älskade flicka hem, hon har vart o julhandlat med amanda johansson hela dagen. När hon kommer ska vi äta gott och kramas en stund sen ska jag tjila över till kusin madde o hennes kille mange, daniel jutterström kommer närsomhelst o jag har inte träffat han på år o dar.
Ska bli grymt kul o träffa dig igen maan! Kvällen kommer spenderas där tillsammans med några kalla rackare o nån pinne som värmer i den kalla vinter kvällen.


Kommentarer
Postat av: Fällman

sköönt datum och tidpunkt du skrev inlägget ;)

ses snart fan!

2009-12-22 @ 17:30:39
Postat av: t0tte

tajmat in i minsta detalj hahaha ;) hör av dig näru har tid mään, ser fram emot de grymt mkt!

2009-12-27 @ 02:18:35
URL: http://regii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0