10/3 jag ska måla hela världen, lilla mamma....

Målade om ett rum hos mamma eftersom jag ska flytta ifrån tumba, och behöver någonstans att bo undertiden jag söker nytt.

Väggarna i det här rummet var ljuslila med en mörklila bord längst upp. Usch och fy säger jag bara! nej det ska de bli ändring på. Mamma sa att jag fick göra om precis hur jag ville i det här rummet så jag valde att måla med en fondvägg. Tre väggar målade jag i färgen beige och på fondväggen använde en schysst Mocca-färg. Blev kanoners bra kan jag lova! riktigt nöjd blev jag faktiskt :)


på den 3e och sista väggen som skulle målas i beige blev jag uttråkad
och passade på att använda mina konstnärliga talanger innan jag fortsatte.

hare gött! haj haj...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0