1/3 P.I.M.P(LA) och uppdatering av Torsten

Tobbe Karlsson o ja drog ut o pimplade vid Gökviken här i bålsta. Det var en kanondag med solsken utöver det vanliga såhär års! Tobbe tomte hade me sig salami mackor och jag fick med mig kakor o läsk som vi smaskade i oss under dagen. Vi pimplade i lite drygt 3 timmar men fick endast upp 6 små abborrar. men det gjorde inget för vi hade de så jävla nice time ändå, med vädret plus att jag o tobbe inte setts på ett bra tag så vi hade lite att ta igen och snacka om oxå. :)

SWEEEET TIIIIME




Tobbe öppnade starkt med att dra upp första firren. En stund därefter fick jag min första för dagen, det slutade inte där utan jag fick snabbt två rackare till. Nu "ledde" jag med 3-1. Tobbe gav inte upp utan reducerade till 3-2 efter ett kolosalt mästerligt "drag" ^^

Slutligen satte jag spiken i kistan med 4-2. GAME OVER =D

SIMMA LUGNT!


N O T I S


---------------------------------- GAMLE TORSTEN -------------------------------------


Den trogne gamle gnagaret står kvar på samma ställe och visar stolt upp sin halsduk...
-------------------------------------------------------------------------------------------------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0