23/3 finfrämmande, chill och uppdatering av Torsten

I veckan som varit så har jag umgåtts med jonny så mkt som möjligt , måste ju passa på när en av ens bästa polare är hära nere :D han kom ner från bollnäs på fredagen och planerade bara att stanna över helgen. men det blev liiite mer än så, han vart kvar till lördagen helgen efter! :)
vi söp en dag, spelade xbox, var ute och gick på kvällarna/nätterna, hittade på lite bus, och snackade en hel del. Jonny är en av de få grabbar jag kan snacka med om allt :) känns skönt att man har sånna vänner som ställer upp på en no matter what!

När jag ändå är inne på bra vänner så vill jag nämna ännu en person..
Idag vaknade jag av att meddelandesignalen pep på min mobil. Det var Fällman som hade skrivit: "läs min blogg!"

Och jaa ni kan ju själva gå in och läsa, eftersom jag är utom ord.............
--------> henrikfallman.blogg.se

ONE LOVE <3<3<3


Under veckan som vart kom också min älskling förbi undertiden hon var hundvakt o visade dom små liven , uur gölliga!




N O T I S


---------------------------------- GAMLE TORSTEN -------------------------------------


Trogne gamle Torsten visar stolt upp gnagets färger,
dock inte lika rak i ryggen any more..
men still standing! följer gnaget i alla väder!
--------------------------------------------------------------------------------------------------

Kommentarer
Postat av: Anonym

Med lite tur så kanske det kommer en vinflaska + lite kex på posten ! (Y)

2009-03-25 @ 21:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0