KÄRLEKSFÖRKLARELSE

Sophie första gången jag såg dig kände jag att det var dig jag ville vara med men trodde aldrig det skulle bli vi efter allt som hänt under sommaren 2008. Nu är jag din och du gör mig till den lyckligaste killen! Du visar verkligen din kärlek för mig och det känns så underbart och tryggt att få vara din kille, eftersom jag vet att du aldrig skulle svika eller såra mig.
Du är bäst på att få mig känna mig älskad <3

Min ängel, du finns alltid där för mig, ställer alltid upp och får mig jämt och ständigt på bra humör (:

Jag älskar o vakna upp med dig på mitt bröst, och hur du låter med din nyvakna röst.
Jag älskar att få ligga kvar i sängen med dig, bara snooza halva dan för du e världens bästa tjej.
Jag älskar hur vi går upp sådär vid halv tre, då du smiter in i duschen och frågar om jag ska me.
Jag älskar när vi står där o vattnet bara rinner, hela världen stannar upp, tid o rum bara försvinnner...
Jag älskar när vi äter frukost bara du o jag, när vi tittar på nån disneyfilm och bara har det bra.
Jag älskar att få gå med dig en sväng på stan, bara att få hålla din hand, det gör fanimej hela min dag.
Jag älskar när du har dina händer i mitt hår, smeker mig på kinden och frågar hur jag mår.
Jaa.. Jag älskar hela dig och allting som du är, jag trodde aldrig någonsin att jag kunde bli så kär...


Det känns otroligt att två skilda personer på nio miljoner ska va gjorda för varann...

Det här var min kärleksförklarelse till dig gumman
Du har gjort mig till en hel och lycklig person igen (:

Älskar dig nu & föralltid <3<3<3

Kommentarer
Postat av: alexandra

fy vad fint totte :)

2009-03-11 @ 15:16:43
URL: http://alexaandrabexell.blogg.se/
Postat av: carro

fin text :)

2009-03-23 @ 15:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0