avslut & början på nå nytt :)

Sitter på södertörn i flemingsberg nu o lyssnar med halvt öra på de sista eleverna som redovisar sina slutprojekt, jag redovisade igår men obligatorisk närvaro gällde båda dagarna. haha tjockt drygt men ska väll försöka stå ut för idag är den sista dagen på denna kurs vilket innebär att en ny börjar på måndag om man sökte någon i oktober, vilket jag gjorde. Och inte nog med de lyckades jag komma in på en kurs jag aldrig trodde jag skulle komma in på! Känns skitbra o ser verkligen fram emot att sätta igång (: kursen heter Medieaktivism 30,0 och kommer passa mig som handen i fickan!

Imorgon är det 30-års skiva hemma hos åsa och markus i björnlunda :D kommer bli grymt drag och sjukt roligt att festa till med dom, toppen sköna människor!



-från det ena till det andra -

byrå längst väggen i mitt plaaaace :) blev bra! (observera den provisoriska vasen) & tack mitt hjärta för världens finaste blombukett :)



PEACE!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0